Betingelser ved bestilling.

Våre åpningstider:
Vår kontortid er mandag-fredag 08-16.
Ønsker du å bestille mat utenom våre åpningstider kan dette gjøres på e-post: info@romerikecatering.no eller vårt kontaktskjema som du finner under kontakt.

Priser:
Alle priser oppgitt er inkludert mva. Vi tar forbehold om prisendringer og eventuelle skrivefeil.
Leveringskostnader kommer i tillegg. Mandag-Fredag 08-16 kr 200,- Mandag- Fredag etter kl 16 samt helligdager kr 300,-.

Leie av personell:
Kokk kr 550,- pr. time, Assistent til kokk kr 350,- pr. time, servitør kr 350,- pr. time.

Betaling privatpersoner:
Dersom ikke annet er avtalt på forhånd skjer betaling med kort eller vipps ved levering. Vi tar dessverre ikke kredittkort.

Betaling firmaer:
Faktureres etter avtale.

Levering:
Vi leverer alle dager til avtalt tidspunkt.

Bestillingsfrist/endringer:
Bestillinger/endringer til levering i helgene ønsker vi 3 dager før.
Bestilling/endringer i ukedagene ønsker vi før kl 14.00 dagen før.

Retur av utstyr for privatpersoner:
Utstyr maten blir levert i står kunden selv ansvarlig for å levere tilbake.
Retur av utstyr for firmaer:
Etter avtale.